Pages

27 July 2011

~Pasal Ramadhan Terakhir~

My dear tgh tgk drama Samarinda terbaru ni.
Ramadhan Terakhir.

Aku lum tgk bebtul lagi.
Tgk dia nyer pelakon dulu n jalan citer.
Tp pelakon aku cam tak berapa nak familiar, kecuali Isma Daniel ngan Kak Hawa tu je.

If napak cam bes, oke. ai folo.
Tp bila aku tgk time Isma Danial tanya pada pembantu rumah baru dia tu (Tasha Shila)
"ada ayah?"
lps tu pompuan tu kata,
"sejak lahir saya tak penah jumpa ayah saya"
Dan Isma Danial ter pause sekejap.
Aku da dpt agak - ni mesti Isma Daniel tu la ayah dia.
Tp mungkin salah, mungkin betul.

Mls nak letak sinopsis. Bleh gugel je.

Aku nak cakap pasal pelakon dia je.
Aku tak berapa familiar ekceli dgn Tasha Shila ni.

Dia belakon citer apa eh?
Dalam citer ni dia bertudung, jadi baik je. Kena masak nasik goreng utk tuan umah dia hehari waktu bulan puasa. Hihi :D

Lps tu yg jadi Mazni, isterinya Isma Daniel ni  Fazlina Ahmad Daud.
Seriyes, aku blur drama apa dia ni berlakon.
Nak tau pasal dia leh klik sini gak.


Ni ending misti sedih nih. Tengok tajuk pun tau.

Dan kita tgk adakah dapat menandingi citer Ramadhan thn lps.
Syurgamu Ramadhan


Oke. Oke. Yup.. ai tau... takde apa yg dapat menandingi di bln Ramadhan ni selain amal ibadat kita. Worait :)

*All images : google.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign