Pages

21 July 2011

~Pasal Let's Pizza~

Retu tepek2 pasal bihun kan.
Reni nak tepek lagi yg bes sket. Bahaha.
Eh. Kata nak pantang fastfud.
Ah. Takpe. Kata last day pose ganti. (T__T)

Wah. Mementang gaji awal kamoo... piza hat lagik ek.
Hihi.
Ekceli da lama tak makan pija hat ni lps aku sker berulang ke Papa John.
Tkpe. Reni kita ke Pija Hat plak eh. Buka puasa di sanun :))

Wah! Bes! Nak mintak extra cheese lah!

My 'harus-makan-kalo-ke-Pizza' : Sweet & Spicy Wings. Kalo tgk rega mmg tak terlalu sbb 4 ketoi kepak tu leh dpt se ekor ayam. Haha.


Yg ni plak aku tau. Kalo aku order mmg berlandaskan nafsu.
Sbb aku tau, tak mampu dek perut nak abiskan.
Tp mcm nak nak nak
Tgk nama pun cam bes
Chocolate Valcano.
Va va va... Nom nom nom. Tulis pun leh rasa terliur. Mengong. Harus kena order. Anak dlm perut yg nak. Eh?? Hahahahah.. (gelak besau tak hengat)

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign