Pages

4 July 2011

~Pasal Sepang dan DragonFruit~

Aku bkn sker sgt dragonfruit ni.
Tp dah ter lalu ni, ter singgah la.
Sepang kan banyak jual buah2 ni.
Hah! jgn la kuar citer pasal bukan2 tentang buah ni.
Macam citer buah limau bali Tambun tu kan.
Tau je la kan. Area Sepang kan. Dulu glamor dgn kes apa kan. Huhu.


Tp bkn salu pun makan dan beli.
Takat 2,3 bijik je kan.
Kali ke2 aku singgah kedai auntie ni. Dulu masa pegi 1st time pun singgah sini ler. Ramah beno dia. Memacam dia citer kan nyer. Pasal maid dia lari lah hapa la. Belasah la auntieee... huhu


Selamat Datang Ke Sepang.
Retu memula aku pegi bes. Dpt tgk katebang lalu ateh pala. Jadi, sedikit menjakun. Kali takde plak. Hurm. Frust... :(

Dan di ladang ni gak la aku jumpa Markisa tu.
Tp masa ni buah Markisa ni blum masak.
Cuma ada yg kaler ijau tu je lah.

Jadi seronok la. Dpt jumpa buah dragon fruit dan dpt jumpa cik Markisa. Hihi

Kut sapa tingin leh la carik kat Sepang ni. On d way nak gi Bagan Lalang. Tp masa ni Markisa tak masak lagi. Tp tatau la kalo kebun org lain pun ada. Tp kat kebun auntie ni ada.

10 juta komen

huhu..akak p petik buah naga tu ke kak?
pos la sini skert..hehe

auntie.auntie...kalau dilayan tak tau la kuar citer ape lak....hahaha

BEST KE>
X PERNAH TRY

ok... nak gi giant cari dragon fruit utk berbuka... ;p

wah sonoknye petik fresh2 lagi kan

ET :

Bahahaaa.. eksen je tu T. Auntie tu kasik akak letak kat pokok dia. Hihi. Sporting tul auntie tu. Hihi.

AZUEL :

Kalo dilayan smpai Fara n geng Rina lalu kita dok ada kat situ lagik. Haha

ANUM :

Tk penah terai apa??
Markisa?
ke
Dragon??

MARIA :

Teheee.. bleh plak dia. tehehehe :D

NANA :

Hanya ilusi optik je tu. Time tu da takde buah nak dipetik. Saja eksen.
Hik hik

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign