Pages

5 July 2011

~Pasal Dinner di Gold Coast~

Patut entry ni kuar dulu b4 citer 1 Mlm Di Gold Coast tu.
Tkpe lah. Belasah je lah hai.

Citer ini ada kaitan juga dgn entry mari mengenal seafood yg aku penah tepek mggu lps tu. Tp gmbr tu dari sumber pasar ikannya. Bkn dari restoran.
Hihi.
Citer byk tak guna.
Layan gambau je. Hihi

Restoran yg sama masa pegi 1st tu. Senandung Malam, Bagan Lalang. Kedai tepi padang dan dpn laut.
Maleh nak terai kedai lain. Oke je makan sini, jd my dear kata sini je lah.
Gi booking dan pilih seafood dlm kul 5 tu. Ckp ke dia nak makan kul 9pm.

Hasil tangkapan darat. Ikan kerapu vs bawal. Sotong. Ketam. Eh. Ada kerang gak. Pepahat jugak.



Dan hasilnya pada malam itu. Sotong goreng tepung, bawal sweet sour, kerang rebus, ketam pedas.


Pepahat masak apa tah ngan telur tu n kerapu 3 rasa. Oh. Mmg aku sker dgn pepahat.

Sng bila dah booking. Smpai je trus makanan pun smpai. Bes. Bes. Oh. Kali ni dgn adik2 seunit aku. Yg takde just Dak Rinie n Dak Ros.

Air sirap limau - 2 jag kecik.

Muka excited giler dpt makan cik Krab. Hihi.

Humang aih. Settle dlm beberapa minit. Haha.

Itu saja. Owh. Harap dgn gmbr2 ni takde la ibu2 mengandung terliur. Tp terliur pun takpa kot.. Ni tak jauh.. Bagan Lalang ja.. Leh pegi.. Hihi..
Ai pun rasa nak repeat je b4 puasa ni. Jom kawan2, kita gathering di sana. Hihi :D

Alah.. aku igt nak letak no fon org kedai ni. Kot korang2 nak pi, leh la booking dulu. Skali kad dia tah mana aku letak. Retu rasa dlm purse, takdek plak dah. Mengong. Tinggal kat umah kot. Nati kalo ada, aku edit eh.

2 juta komen

aku pernah mkn sekali kt bagan lalang
masya Allah lama gile nk tggu food smp
tu l apatut oder booking siap2

penah mkn skali kat cni..suke mkn kat bagan lalang nie..murah kan..
tp,xtau kedai yg mn satu..

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign