Pages

9 July 2011

~Pasal Follower ke400~

Elo..elo..
Smlm sblm tido, sblm log off, sy tgk follower saya still 399.
Sebenarnya saya menanti follower ke 400.
Tp bila bukak ari ni, tgk da jadi 401.

Jadi, saya mohon sapa follower saya ke 400, sila tinggalkan komen di kotak komen di bawah ini.
Tak silap saya Sofiah kot kan.
Ke ada yg lain?
Sbb kalo yg nak follow, tp yg sembunyikan identiti tu dia akan masuk kat blakang2 kan.
So, bleh pnstoberi tau sapa?

Dan sekiranya follower tu ada masuk GA Cuti Cuti Pnstoberi, otomatik beliau juga menang tanpa bertanding tau.

Jadi, sapa follower ke 400 tu, sila angkat tangan macam saiyaaa....


*mekasih pada seme yg sudi memfollow. Before saya buat GA, follower saya adalah dlm 351 camtu, tp adakah selepas GA ini, ia akan kembali ke angka 300++ semula. Hik hik.. awww....

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign