Pages

14 November 2011

UM Post Graduate Programmes


So sad. Acapkali kuar iklan mesti teruja.
Tp lps tu mesti cam ada je halangan utk menghantar application.
*ye ke halangan? ke mmg malas kan?*

Yer, I admit, mmg poyo jadinya sbb setiap kuar iklan mesti nak paparkan kat sini.
Tp at last tak jugak ter submit application.
Benar, smgt nak further tak pernah luntur walo sedikit pun,
tapi sikap bertangguh ni la yg membuatkan makin lama makin lambat nak sambung.
Padahal dah ada pun akaun (application) aku dlm tu, cuma tak submit ja lagi.

Nak hantar ke taknak kali ni punya yer?
Dgn kesibukan berganda ujung thn ni, tatau la leh lepas ke tak.
Tp kalo nak dptkan privilege yg disebutkan dlm bajet tu ari - yg utk penjawat awam nak further study tu aku harus grab yg ni.
Walo tau mmg sukar la nak dptkan mendalah tu, tp tak salah kut terai.
Dan pastinya dia perlukan org yg dah mmg ada tempat utk study baru leh dia bagi kemudahan tu kan.

Pun kalo tak dpt, kena guna loan opis la kan.
Cuma pendahuluan tu kena byr dulu lah.
Takpe la tu, nati dpt balik.

PTPTN??
No more!

Maklumat lanjut :
http://www.um.edu.my/mainpage.php?module=Maklumat&kategori=48&id=350&papar=1

*satu je yg aku pikir, aku penah ter cakap yg aku nak ada Master sblm aku dpt anak, adakah sbb ni aku masih tak dikurniakan rezeki itu. Adakah Allah ingin memakbulkan impian aku utk ada Master baru ada rezeki tu??

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign