Pages

10 November 2011

“What Would Puss in Boots Do?”

kredit : here
Hai, saya Kitty Softpaws. Oh. Bleh panggil saya Kitty saja. Simple and cute name right?.
Kenal saya?
Kalau anda kenal pakwe saya *meoowww*, tentu anda kenal saya. Kerana saya adalah cinta hati pakwe saya *meowww....meowww*

Siapakah pakwe saya?
Tentu lah yang glamer ini. Mustahil tak kenal kot???
kredit : here
Eh. Silap. Itu gambar terlalu comel. *Pssst..saya simpan gambar ni dalam wallet saya, jgn bagitau dia erk. Hihik*
Jadi harus pertontonkan yg ini. Cea..bagi pandangan dari belakang dulu.
kredit : here
Kemudian yg ini.
kredit : here
Does he look handsome and 'gagah'?? Hihi. Auumm... eh. silap, beliau bukan harimau. Beliau juga sama spesies dgn saya iaitu kucing.
Ya, kami kucing. Walau kami kucing, kami bleh menumbangkan pihak lawan.
Jangan main2 dgn kami ya. Skali kami meowww..... semua lari tau.

kredit : Here
So, mari bayangkan sekiranya Pnstoberi pula yg menjadi Puss and Kitty Softpaws
"how you would defeat the bad guys?"
Oke mari bayangkan. Siapa yg tak kenal kuasa kucing? Cats have 9 lives. So, apa perlu dibimbangkan.

Siapakah penjahat itu?
Perompak? Penyamun? Peragut? Perogol bersiri *errrr...*

Maka dengan adanya Puss and Kitty kejahatan akan terkawal.
Cakaran kuku kami seolah besi dan tidak memberi peluang kepada mana-mana penjahat pun. 

Bunyi kami yg nyaring juga bukan hanya menyebabkan polis datang. Bomba, JPA3, malah JPJ pun datang berlumba-lumba. Ha... ko mampu???
*But, as other comic heroes, si penyelamat pastinya akan menyembunyikan diri dari diketahui orang awam. Cewah*

Tapi sekiranya kami betul2 tidak dapat melawan.
Apa yg kami boleh buat?
Puss akan pura-pura comel sebegini.

kredit : here
Dan Kitty pula tentunya begini.
kredit : here
Atau pun pura-pura pengsan mcm ni aci tak?

kredit : here
Oke. Cukup lah. Rasanya penjahat pun tak jadi nak lawan kalo begini punya shiomel (comel) kan?? Hihi. Ayuh kita tonton Puss In Boots

Puss in Boots

Mahukan dapatkan tiket percuma?

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign