Pages

28 November 2011

Kemudian Cerita

Ada memacam citer perlu diciter kan dlm ni.
Tp ari ni perlu meng kemaskan isi rumah. Kena masak dan lelain dulu.
Bkn je isi rumah reality kena kemas kan. Isi rumah virtual saya di perkampungan SIM sana pun perlu di kemaskan. Hiw hiw hiw.

Oh. Tadi buat transaction maybank2u guna bband.
Ekceli saya tak penah wat transfer duit online guna bband.
Penah skali dulu, nak beli tiket katebang. Tp asik penuh time tu. Tak dpt.
So, ari ni baru buat skali.
Sbb saya mmg tak berani nak transfer guna line bband yg kengkadang tetiba je leh disconnect.
Tp dgn Umobile saya ni, seme nya bleh. Eceh!.

Cuma umah takdak printer la.
Itu no hal. Sudah di printscreen. So, tak perlu dah la print.
Lagi pun transfer courier fee je.
Napaknya ini first time saya redeem deal paling awal.
Elok je dia bukak utk redeem trus tanpa berlengah saya redeem.
So, dpt pun cpt lah.
Dia kata esuk dia hantar parcel tu.


Yippie. Mode saya haruslah tak sabar - walo saya tau gambar apa saya hantar tu.

Gambar tu nati nak hang kat wall mansion baru nati. Hiwhiwhiw.
Smlm pegi Perfect Lifestyle pun dah buat rasa tak sabarnya nak jejak kaki ke umah baru.
Hai la hai..bila nak bagi kunci ni encik developer. Saya tgk umah tu seme da siap. Apa lagi nyer. Gaji pun da 2 bln potong ni. Cepat la..cepat la..cepat la..
Nak buat housewarming pun tak sesabar gak ni. Memacam da plan dlm pala nih. Ehihihi.

Oke la. Nati petang2 baru smbg ceritera ya.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign