Pages

14 November 2011

Annoying??

Image : googled

Annoyed. Annoyed. Annoyed.
Lebih annoyed sbb aku tak bleh just plug my ears and act like they don't exist.
Sbb menda ni di baca.
So, aku kena just closed my eyes je lah kot.

Dan tambah lagi sbb aku tak leh luahkan kat sini mahupun di muka buku.
Sbb mmg leh berantakan la kalo directly put status gitu gaya.

Tapi. Hahahaaha.. aku jumpa sesuatu yg mmg seswaii lah
credit : here

Kuang kuang kuang.

*dok annoyed, annoyed, kang org lain annoyed ke aku lalu me remove aku, padan muka kan. Ehh..? Ada aku kesah. Nak remove?? Silakan la hai...Aku tak mintak berkawan, dia yg hegeh2, lps tu sesuka nak remove. Hahah. Please oi..pleaseee.... Tp leh tak, toksah dok perasan haibat sgt? Poyo pun yer jugak jd nya dah. Kadang kita lupa, dlm igt kita abis haibat tu, ada org sebenarnya lagi bestt..oh oh ooh... lagi best* <--- peringatan 1000kali utk diri sendiri juga

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign