Pages

22 November 2011

Sana Sini Bola

Malam tadi dan berlarutan smpai pagi ni.
FB : Seme pasal bola
Twitter : Pun sama
Blog : Begitu juga.
Dan tak memasal secara tak langsung blog aku pun terlibat sama tulis bola gak.

Smlm geram tul. Tetiba bband tak bleh connect.

Aku tak rasa pasal line bband, sbb myS2 pun guna line (data) yg sama, dan guna beliau oke je bleh surf internet tanpa gangguan.
Aku syak sbb aku bkk satu blog tu. Tetiba lappy aku kuar warning ada virus. 3 ekor virus katanya. Aku rasa cam bkn malware sbb kalo malware ni remove je abis la.

Ni tup2, aku remove - restart lappy - connect internet - tak bleh!
Huwaaa.... 
Tah dia suh setting apa tah.
2,3 aku restart pun cenggitu juga.

Mlm kang terai lagi. If tak bleh kena dptkan bantuan dari adik IT aku tu lah.
Kong hajo... blog tu aku mmg jarang amat masuk, tetiba plak bila tgk tajuk dia kat dashboard aku leh klik lak. Bila klik itu la jadinya. Aku mau unfollow lah. Bahaya tul.


Tapi biasanya kalo bukak guna chrome, dia remind kita kata blog tu ada virus. Ni tah cemna leh tembus.

Huwaaa...... bisa nanges ini...bisaaa..bisaaaa.......

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign