Pages

15 November 2011

Annoying Lagi *Tak abis abis*

Mengantuk. Nak tido.

Eh. Mcm update status kat FB?
Ha..nak update kat FB, kang org kata cam takde keja lain, doplohpatjam duk meng update.
Tgh tgk tv apdet, makan nasik update, tgh beli makanan update.
Marah org, penuh wall derang ngan update je.

Tp eh, oke la aku update seme2 tu.
Kut tgh berak ke aku update, lagi haru.
"Hai..saya tengah berak ni - *check in* at jamban ku" *with* eh..ni takde la wif sapa2. Giler ko berak pun ada wif wif. Lain la mandi ke. Ehh...????
Ha..baru ko tahu.

[err... ada tak penah jumpa update status dia tengah berak?? hau hau hau]

Entah ek, nak kata annoying ngan org yg duk apdet status ni, kang aku plak buat.
Dan org pun tak yah la kot nak annoy ke org yg update status setiap 5 minit tu.
Aku pun sama gak, dulu duk annoy, lps tu mcm alah lantak pi ke dia la situ.
Sukati ko la labu.

Skang aku sker update status beserta gambar.
Nati ada la yg kata 'mcm bagus je, masuk gmbr nasik ayam, gambar ketupat palas, gmbr keta tgh jem bla bla bla'
Ni aku buat ada sebab sebenarnya. Ada motip la org kata.

[see, org buat sesuatu msti ada motip, so selagi org tu ada motip, let it be je lah, tp motip nak show off harta khazanah, tu mmg aku tak ble bla la wey]

Sbbnya, aku akan cilok gmbr kat FB tu bawak mari sini, citer pepanjang kat sini.
Sbb aku malas nak transfer gmbr dari kamera. Leceh banget dah rasanya.

So upload gmbr kat FB, lps tu citer panjang kat sini.

[Oh. Utk trus tulis blog melalui phone, aku tak abis explore lagi. Lagipun aku tak install blogger nyer application sbb ada byk  nau, tatau mana 1 yg bes, skang ni guna blogger biasa je. Bkn guna android application - korang guna mana 1?? nak terai gak update blog guna my SiTu tu. Ihiks]

Oh. Lupa, ai ada akaun twitter la uols. Kalo nak baget *sengaja tulis baget instead of bajet - saja suka suka.  Lalalalalla*, ulang semula, kalo nak baget retis, update status doplohpatjam even tho dlm tido, hatta dlm jamban jua, akan ku guna medium itu. Di situ mmg tpt update status tak kira masa, kalo ada yg merapu meraban tak sker gak, sila panggil mesin masa doraemon, suh dia bawak kembali ke zaman flinstone!

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign