Pages

17 November 2011

Salah Erti

Jumpa kat porem Cari.

Kredit : Porem Cari.

Lawak pun yer gak, tp kalo pikir2 kan balik mcm nyampah pun ada.
Cena leh diertikan sbg bini PM Indonesia plak nie....??

Tu la tu... napak sgt Malaysia ni kurang dikenali berbanding Indonesia tu.
Cam kat Hongkong retu pun org tgk kita, dia takkan tanya "Malaysia??"
Misti dia akan tanya "Philipines??" atau pun "Indonesia??"
Haa... begitu.
Udah rupa org Filipina juga rupanya kita ni.

So sad. Tp apa2 pun aku tetap berbangga aku bawa nama Malaysia.
Haha.

[lalu terus menyanyi : kita satu bangsa, kita satu negara, kita satu matlamat...oooo]

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign