Pages

4 November 2011

November - Full

Kembali bertugas.
Hampir seminggu sebenarnya aku tak masuk pejabat ni.
Start dari Rabu cuti Deepavali tu.
Isnin masuk, tp cam masih ter awang2 dek kegembiraan bertemu Mikimaus serta sohabatnya kan.
Selasa, Rabu n Khamis berkampung di USIM sanun. Kursus MySPATA cam aku duk heboh2 kat FB.
Dan hari ni jgn buat hal nak cuti.
Byk kijer aku blum bereskan.

Nxt week lak Isnin mmg cuti.
Selasa masuk opis. Aku tak amik pun cuti raya haji ni. Cukup la 3 ari.
Tadi baru tgk tray in. Ada memo dari bhgn Komunikasi Korporat. Rabu plak seawal jam 7pagi da kena gerak ke Rawang.
Ada konvokesyen kat Institut Kraf Negara. Bertugas protokol. Smpai kul brapa tatau. Tp maybe haf day. Ni sapa kena lagi duty ni. Kak Lin?? Mira?? Kena tak?? Pakai baju apa ni?

Khamis, Jumaat keja.

13hb tu ada majlis pertunangan anak sepupu aku lak.
Kena pegi sbb nak wakilkan mak. Adeh. Ni mmg berat nih. Sbb nati msti aku dihurungi ngan soklan cliche tu. Aduh. Duh. Duh. Tabahkan la hati ini.

Then 14 dan 15hb ada course lagi.
TOT utk Sistem Pengurusan Aset di...
Ha..ni bes nih. Ramai kengkawan aku ada kat tpt aku nak course ni.
Tpt dia kat Bahagian Kawalan dan Pemantauan Perbendaharaan, MOF.

(Zana & Chinta, dkt tak ngan dept korang?? Kalo dkt leh la kita laga2 teks pipi nati. Hihi)

Lps tu da cuti sekolah kan. Yer. Takde kaitan dgn aku.
Cumanya nati nak redeem 2 voucher aku beli dari MAD n Groupon.
Satu ke Cherating (ni aku da emel, apsal dia tak reply? Kena call, kalo tak mmg la kena burn ni. Heh!)
Satu lagi ke spa. Assistant aku da call (sbb gi ngan dia), penuh katanya bln 11 ni. Kena slot bln 12 la napaknya. Heh!

So, itu saja utk bln 11 ni. Kejap je tu. Ding dong ding dong da smpai patblas doblas.
Eh. Ko nak citer pasal bln doblas ke apa sebenarnya ni pnstoberi??
Ngeeee :D

*edit :
20hb in law nak wat kenduri doa slmt.
26hb kenduri tunang adik ipar kat Johor. Maka kami akan ber rombongan lah ke sana.
3 Disember ada kenduri kawen belah adik ipar. Sbb mentua adik ipar tu sekampung, maka secara otomatis mmg kena pegi. Bawak in law skali.
11 Disember kenduri opismet, pun kat Perak. Mungkin pegi juga.

Tu dia aihh... mujur ujung bln doblas da dpt bonus. Kalo tak...pitam jugak la dibuat nya.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign