Pages

6 November 2011

Salam Aidiladha

Selamat Hari Raya Aidiladha.
Hayati lah konsep pengorbanan ini dengan penuh keinsafan.
Moga segala amalan diberkati Allah.

Persediaan raya Aidiladha ni takde apa sgt.
Baju raya??
heh. Mmg sedari dulu nan hado aih baju utk Aidiladha.
Recycle je baru raya Aidilfitri tu hari.
Mmg lps raya retu, tk pakai dah baju tu sbb nak simpan utk raya haji. Begitu lah setiap tahun.

Aku pi tepek gambo ni je kat FB kata baju raya aku. Hihi

Amacam? Klas kau Maria kan? Haha.
Itu baju beli kat Stanley Market, HK retu. Saja beli hatta tatau pun bila masa nak pakai.
Geram sbb murah banget. Just 88HKD. Giler mcm nak beli 5, tapi apakahjadahnyakan.
Dan apakahjadahnya juga kalo aku pi pakai baju tu pagi raya.

Tp ada order ni jugak.

100 bijik ja.
50 umah mentuo.
50 umah den.

Comey kan? Angry bird. Lady Bird. Huye. Huye.

Okes. Samat raya. Jgn terlebih makan daging n tulang yer.

*Raya umah mentuo dlu thn ni..

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign