Pages

21 November 2011

Misi Mencari Selipar Tat Sing

Muahahaa.
Ada yg tatau ke apakah menda Tat Sing itu?
Oh. Sesapa duk hostel pasti tau lah.

Lps tu sbb ramai yg pakai selipar ni, mesti kena tulis nama supaya tak ilang. Hihi.

Dia yg mcm ni.
kredit : google
Bes oh selipar ni sbb dia cam berat.

Aku nak carik sbb selipar bilik air aku dah putus.
Lps tu tatau nak carik kat mana kalo kat KL ni.
Kat mana eh ada?
Cokit ada kut. Tp tang mana lak ada kedai selipar.
Alahai....

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign