Pages

23 November 2011

Giler Like

Imej : Google

Pagi tadi sapa dgr Era kompom tau tajuk topik pagi tadi.
Topik dia 'ulat mukabuku'. Salu kan org kata ulat bulu buku pada yg sker baca buku, ni sapa yg rajin ber FB jadi lah ulat FB atau ulat mukabuku.

So, ada sorang caller ni. Dia dgn smgtnya kata ada 4 akaun FB.
Tu tak kesah la. Dah tu PakNil pun kata 'artis kew ada 4 akaun ni?'
"Retis la" katanya.. gegila budak pompuan tu. Klaka pun yer gak. Dgn ter slang kelantan dia la apa la.

Dia kata dia mmg giler like.
Kira cam dia tulis status tu, dia sanggup delete balik kalo tak bes, dan tak dpt like yg byk.
Dia sker like, dan org komen bebyk. 

Hie.hi.hi.

Memacam kan org kat mukabuku ni.

Cam aku salu cakap kat, aku mmg tak ramai kawan kat FB. Kira kalo masuk pertandingan like menglike tu mmg kompom kecundang. Udah la tak ramai kawan, lps tu segala bala application block seme lak tu. Jadi, mmg kalo contest like menglike tu mmg awal2 aku tak bleh masuk dah.

Dulu pun penah tulis pasal like ni. Malas nak ulang dah pun. 
Kadang org tulis pasal kematian pun like.
Like pada statement nya kah? atau like org yg kehilangan org tersayang tu?
Tersalah tafsir leh jadi putus sahabat. Oh.

Aku mmg tak salu lah upload gambau juga kat FB *kecuali gmbr FB Mobile, tu segala gmbo laksa, sotong kangkung seme ada*
Tp like terbanyak gmbr (album) aku penah dpt adalah gmbr CUTI CUTI CINTA HONGKONG tu ari.
Pada org yg ramai kawan mungkin apa la sgt, itu pun nak heboh. Tp aku yg ado ado ni, kira lebih 20 tu dah rasa macam ehh...terharu... Ada gak org like. Yg tak pepenah komen pun tumpang like jugak *ini aku rasa dia mengikuti perkembangan aku dlm senyap ni. Twehehehehe*

Kan....kalo kita jarang2 update gambau, dan tetiba update mmg org akan pi tgk la.
Tp kalo duk hehari taruk, malah beribu2 keping pun, mmg tak kuwasa la org nak tgk kan. *eh. no offense yer, aku saja bagi contoh ni, tp ada je member lama haku - bukan korang lah - yg duk buh gambo beribu2 keping smpai nak muntah aku tgknyer - bukan muntah tgk gmbr2 tu - muntah sbb kang kejap2 ada update gmbr masuk tu kat wall kan.

Dan smlm pun ramai gak la like gmbr aku ngan shawl satin tu.
Tenkiu la uols. Mak mmg terharu tergaru la uols. *giler pompuan ni, org like pun nak terharu*

Tp meletakkan gambar muka yg beso pinggan dlm FB tu mmg jarang amat mat mat matt la aku buat. Tu pun rasa poyo amat mat mattt dah. Sbb trus upload guna phone, mmg aku rasa cam tak la beso sgt. Ce tgk guna PC..*pitam - dari beso pinggan jadi beso talam* Miahaha.

Imej : Google


Oke la. Cakap byk pun tak guna. Mari lah kita meng like beramai-ramai.

Ehh..???

P/S : Dah redeem deal aku beli dari Mydeal ni. Buat photo canvas. Berdesup aku redeem. Reni dia start open utk redeem, reni jugak aku redeem. Miahahaha. Takut kang ter burn lagik. Dan biar dia hantar cecepat. Kalo lmbt nati ramai yg tempah, dia jadi lambat buat. Like tak?? Kui kui kui.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign