Pages

30 November 2011

3 pilihan

**seme tajuk entry ari ni ada 3. Dan dipublish pada 30hb. Ngeee**

Malibest Resort kah?




Langkapuri Inn kah??


Mula ada dua ni je. Tup2 kak Heze kasik lagi satu tpt.
The Cabin lak.
So, The Cabin kah??

Semenya di Pantai Cenang. Sbb mmg takmo amik di area Kuah ke gulai lemak seme tu. Sbb kalo outstation mesti diletakkan kat situ punya. Udah. Aku nak honeymoon ni, bkn gi keroje. Jadi perlu di tepi pantai. Eceh...!

Harga juga adalah lebih kurang sama.
Aku da emel Malibest n Langkapuri.
Utk seaview - Malibest - RM180 (w/o breakfast), Langkapuri - RM160 (with breakfast). Ni aku emel tnya sbb aku nak gi 2012, sure rate dah lain.
The Cabin blum publish rate utk 2012, skang ni dia tulis RM150. Tp nyer aku try antar enquiry form, tk dpt plak. Tkpe. Nati terai call.

Tatau lah mana 1, tp hati ni berat ke Langkapuri. Sbb nati leh pakai gaun kembang2, kaler soft sweet2 cam Na O Mei. In fact mmg gaun tu seme dah ada, tp tak penah pakai. Leh la pakai kat sana nati. Hihikss.. *gelak gatai*

So, lupakan kejap perihal Krabi, settle kan yg ni dulu yer anak-anak.

*Oh. Ini percutian beramai-ramai. Bukan pegi berdua-duaan spti biasa. Pegi ngan kazen juga suaminya. Dan mungkin ada kak ipo turut serta. Sapa nak ikut lagi?? Lai lai lai....

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign