Pages

29 August 2011

~Gambar : Suri Cruise~

Tetiba nak carik gmbr Suri Cruise bila tgk kat blog JD
Da besar pun Suri ni. Dia lahir 18 April 2006, so da 5 thn lebih la umo dia pada thn 2011 nih.

Dulu kecik comey banget.
Da besar sket ni bukan je comey, tp da cantik.
Sok besar lagi sket terus jelita.
Eish. Harus bila peknen sok aku mau tgk gmbr budak ini saja. Hihi
(ewahh..tetiba bangan nak anak cam mat saleh plak yer).

Masa dia kecik mmg salu je tgk gmbr dia.

Masa ni sejibik cam pak ea.

Masa baby pun da pandai posing.

Sweet giler gamba ni. 
Nati nak wat photoshoot camni lah. 
*Tetiba*

Ni da besar sket. Comey jugak.

Gambar yg ni mmg glamer. 
Sbb dia pakai heels kan.

Another gambar yg manisss...

Gaya pandang pun da macam model dah ni.



The latest one

Dan ada banyak lagi gambar. Just google. Dan seme gambar ini adalah ihsan incik Google dot com.
Bleh dpt gmbr best jugak kat sini
http://www.zimbio.com/Suri+Cruise/pictures/pro
dan sini
http://suricruisephotos.blogspot.com/2010/11/suri-cruies-first-photos-published-in.html

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign