Pages

17 August 2011

~Pasal Makin Bahaya : Penyamun Simbah Asid~




kredit : Here
Makin tak selamat lak rasanya.
Berdoa lah agar kita semua dijauhkan dari perkara perkara macam ni.
Dan semoga kita seme berhati hati.
Esp time time skang ni yg seme org duk sebuk mengelek barang2 soping, smpai tak sedar nati ada org mengekori gerak geri kita.
Aku naik keta salu je napak org naik motor duk sandang hbeg. Bahaya sgt aku rasa, skali org rentap dgn kita kita jatuh.
Satu lagi yg jalan kaki lak, pegang beg arah org lalu lalang. Bahaya.
Mmg kena berhati hati sbb manusia manusia setan ni mmg ter lepas dan susah sgt utk ditangkap.

Yg melakukakannya ni mmg takde ati perut langsung.
Dah la menyamun merompak, pulak tu ada niat utk cederakan org plak.
Tkpe, Allah itu Maha Adil. What come around, goes around.
Kenapa tak terpikir utk buat keja halal?
Kenapa mesti buat kerja bodoh camtu yg menggadaikan nyawa.
Ah. Kalo dia pikir sure dia tak buat kan.
 
Apakah ini yg kita patut 'bayar' bila kita ke arah negara maju??

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign