Pages

19 August 2011

~Pasal Lagi Lagi Deal (Groupon)~

Ya Allah hai.
Baru je aku update kat status FB aku smlm.
Yg aku da terjebak dgn segala mak nenek deal nih.
Ada yg dah nak expired tak be redeem pun ada. Heh!

Reni aku buat hal lagi.
Tetiba dpt emel yg buat mata aku jadi 'wink wink'
Dan hati berkata kata
'alamak alamak'.
Haha.

Mengong ah. Selagi aku tak transfer bonus aku ke akaun lebih selamat, mmg aku tak berada dalam zon selamat. Mmg btul aku da ter jebak dgn deal ni. Kang tah amenda lagi aku beli kang.

Kali ni dgn groupon lagi. Heh!.
Bagi yg mmg sker jalan-jalan cam aku ni, menda ni mmg mcm pucuk dicita ulam mendatang uols.

Sapa tak terpikat. Dulu sblm ada gak deal Cherating ni, tp tak silap aku date dia pendek dan before aku nak ke HK.Ke lama. Tah. Tak hengat dah.
Dan kali ni aku maleh nak pikir dah. Amik saja lah. Lagipun smpai bln 12.
Igt nak pergi sempena my 3rd anniversary bln 12 nati.
(oh. tetiba cam sebak bila tulis 3rd anniv. - dan masih blum bertiga, berempat. sobss)

Tp kena baca bbetul TnC dia eh.
Dia hanya valid dari ari Ahad - Khamis je yer.
Bagi aku, aku mmg sker check in ari Ahad sbb mcm tak kecoh sgt. Tp kalo cuti sekolah, penuh gak la kan.

So, sapa yg berkenan, apa lagi
terus saja ke sini - groupon

Dah. Dah. Cukup. Mmg berantu mendalah ni pada aku. Dah. Dah. Kena azan sket kat telinga nih. Dah. Jom gi ASB rehat nih. Haihhh.

Eh. Kalo deal yg ni tak bes. Bleh gak beli yg bes ini. Haha. Aku mmg tak mampu la walo pun da 43% off.
Apa kehey mahei bebeno ni komee.... Bleh pegi balik Bandung tu wes. Siap ngan belanja2 soping skali. Heh!

*selalu before aku gi memana and booking hotel, aku survey dan google dulu kat blog org. Tp kali ni aku redah je beli. Lantak. Sendiri tanggung okeh.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign