Pages

12 August 2011

~Pasal Buzy Friday~

Woh. Reni apa pun tak boleh sempat.

Pepagi dah ada ni.

Opis kiterang setiap ari Khamis/Jumaat bln puasa ni panggil penceramah utk bagi ceramah agama. Last week Ustazah Zawiyah. Minggu ni wat sesi ceramah ala ala Manisnya Kurma Itu Semanis Kurma. Smpai jam 11.30. Tgk buku Ustazah (Dato) bawak, amik2 gmbr dah dkt kul 12.

Naik atas. Siap2 jap. Kuar gi BTS. Soping raya la.

Balik (smpat tiba before 2.45pm yew) - solat seme - derang ajak amik gmbr. Utk wat kad raya Bahagian nati.

Aku tunjuk yg 'in d making' dulu lah yer.

Dan aku cam biasa, amik gmbo sure menyengih je. Bak kata Cha tu ari. Hihi.
Seme ni akan di citer kan ujung minggu ni or nxt week yer. Byk urusan lak minggu ni. Nak gi tinted keta lah (yg beli kat MAD), pehtu kemas umah lah, gi paso lah, dan kalo sempat mau selit2 gi PWTC lah. Sbb weekend hadapan aku balik kg, dan weekend satu lagi pun udah nak balik raya.

So, selamat ari raya seme. Eh. Selamat Ber ujung minggu seme. Hepi wiken uolss..
(mana tak aku ter sasul ucap selamat ari raya. Kat SURIA FM smlm aku dgr lagu raya dah. Ceh. Blm separuh puasa da nak raya kew?? Haha)

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign