Pages

25 August 2011

~Pasal Kad Raya Lagi~

Aku sebenarnya da takde idea nak menulis. Mujo sekeping kad pengganti diri ni menyelamatkan keadaan.


Poyo kan? setiap hari mau upload gambo kad hari raya. Haha. Aku upload yg kawan2 bagi je. Yg lelain tu idak la. Lagi  poyo kalo aku upload seme kad kad dari opis yg deal ngan aku kan. Haha.

Oke. Kali ni bkn dari blogger. Tp aku tau dia peminat pembaca setia blog Kak Ciken dia ni. Haha. Mengapakah Kak Ciken? Nenati aku cerita-in. Dari jauh maghi ni. Kelate nun. Hihi.

Aku kenal beliau dari porem mesra dot net. Lama dah. Time tu dia kije KL lagik. Hingga lah skang, persahabatan kami masih memekar. Miss u lah Ki. Bila mau turun KL lagik??

Sbb dia tulis situ 'sudah terima, baca, tayang kat kwn2, pastu simpan'
Maka aku kena tayang lah. Hihi.
Oh. Yg nampak dot com dot my tu  smpul kad raya. Ada wit aye uolsss. Singgit. Hihi. Maceh Ki.
Aduhai. Ini kes terbalik sudah. Dua org adik aku yg bagi aku duit aye. Dan skang duit aye aku adalah RM1.50. Oke what. Blum raya sudah dpt. Hihi.

Tkpe. Utk adik Ki dan adik Nita, nati kalo turun KL sila call akak laju laju. Akak blanja okeh.

P/S : Esuk buat reservation buka puasa di Umai D'Lake Cafe. Tatkala seme org duk sibuk nak balik kg, aku leh je lagi berjimba jimba nak ber buffet lagi. Haha. Zana, awak penah makan kat Umai ni kan? bes tak?? Dan kalo awak lum balik kg meh la berbuka puasa sama. HIhi.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign