Pages

27 August 2011

~Pasal Baju Raya Kami~

Raya makin hampir.
Tak sabarnya nak pakai baju  baru.
Haha.
Mcm budak budak.
Tp tahun ni mmg tak sabar.
Sbb thn ni seme adik badik balik kampung saya.
Dan saya da kawtim ngan seme utk pakai baju maroon.
Salu ikut tema kuarga memasing je.
Tp thn ni saya nak seme ikut kaler yg sama.
Baru mcm bes.
Hihi.

Tapiii...sy blum basuh pun baju2 baru tu.
Adehhh.

Oke. Takde apa mau citer.
Nak citer pun takde org baca.
(eh. motip awak tulis ni utk org baca yea??)

Byk je idea ekceli
Sbb sari sblm balik kg retu ber bufet Ramadhan di Umai D'Lake Cafe.
Bes. Will be review soon.
Then jumpa adik blogger. Yg 'sekasut' dgn ku.
Pun will be review soon.

Oke lah. Nak smbg makan jeli kepala. Eh. Kelapa.
Sedap.dap.dap.
Patut mintak no. fon akak yg jual ni, sbb nati da abis puasa tatau nak carik mana. (T__T)

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign