Pages

17 March 2011

~Pasal Tiket Ke Awan Dania~

Toing! toing! toing! (effect seronok melompat lompat).
Hahaha. Smlm petang, tgk kat FB, ada status bes dari page Awan Dania.


Aku pun gedik2 la emel laju laju. Tak kesah pun, dpt pegi, pegi la. Tak dpt pun takpe la kan.

Sekali ptg ni dpt lak balasan emel.

Toing! toing! toing!. Seronok la kan. Dpt tiket pree lagik. Yg ni tatau la amenda ni. Sessi Awan Dania bersama Peminat je kan. 

Ai oke je. Lagi pun ai takde buat apa kan ari Sabtu ni. Nak gi tgk belon panas mmg takde dlm plan sbb da rasa serik thn lps. Tgk gegambar kengkawan je la nati.

Ummm...siapa la yg ada agaknya ya.. dpt jumpa Benjy ngan Akmal pun cukup. Ada abg2 Dania pun da oke gak. Ai mmg la peminat citer ni dari season 1 lagi. Takde rezeki nak menang kuiz dia retu, dpt pegi sessi ni pun jadi lah... huhuhu

3 juta komen

Maera :
Jum la... meh dtg KL meh..! :)

sampaikn salam sy pd tomboy tue
hehee

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign