Pages

7 March 2011

~Pasal Lagi-Lagi HKK~

Takde apa nak citer. Just nak boh gmbr je.
Ni masa sedara aku dtg. Dia da up kat FB. So, aku up kat sini je lah.
And terselit gmbr2 lain masa kat HKK ni.

Yg 2 tu oke la ceria je sbb dtg melawat.
Aku ni plak yg mcm visitor dah. Uhuks.

Belanja derang makan pizza

 My cousin n oso my niece. 
Ate, mak nyer anak buah arwah ayah aku = my niece lah.
Ayah dia plak, adik beradik mak aku = my cousin lah.

 
Baru nak kasik adiah bufday ke dia. Da sebulan pun.
Sori eh Mai. Bz ngan HKK ne :)

Motip aku tiada gambar bersama meke ini??

Uhuksss.. siapa suruh taknak duty kan?? Haha. Ekceli aku kena je duty, tp da tak larat. Ni masa mlm fashion show on 4 Mac. Ada Red Carpet wif artis. Mmg tak larat da, tumpang tgk gmbr meke ni je lah yer :D

5 juta komen

apesal la kak reen tak amek gmbr dgn artis tu...bila lagi nak tumpang glamour...hehehe...

terbaek lah pnstoberi aka makcik sy.....gmbo cntek tuh

WUU..banyak nyer artis..sonok2..hehe k.reen tqvm..fad dah dapat dah magnet bunny yang kiutmiut tu...comeynyer..hubby pun suka..;)

Keja[ je dah habis kan.. Seronok je aku tgk gambo2 ko ni... Jeles... NAk g tapi laki aku sbuk je memanjang..Huhuhu..

P/S : Aku nak gak rasa org tu blanja pizza...Hehehehe

saya nampak amirah disitu hehe

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign