Pages

26 March 2011

~Pasal Baling Asid~

Korang mesti da baca atau da tau perihal berita ni kan.
Giler risau oh.
Tu kat area KL tu.
Retu penah baca kat blog Syana. Dia kata kawan dia kena camni gak. Dlm keta masa tu tak silap. Kan Syana??

Hari ni ada lagi citer 3 org jadi mangsa. Wanita semuanya.

KUALA LUMPUR: Seorang lelaki misteri bermotosikal sengaja menyimbah cecair dipercayai asid ke atas wanita yang ditemui di sekitar Brickfields di sini tanpa diketahui motif.

Malah, dalam kejadian terbaru kelmarin dan semalam, tiga wanita menjadi mangsa terkena simbahan cecair dilempar lelaki itu dengan seorang daripadanya cedera parah di muka dan badan serta dikhuatiri buta kekal pada kedua-dua matanya dalam kejadian berasingan di sekitar Brickfields.

Boleh baca selanjutnya di sini - MyMetro

Serius takut weh. Rasa tak selamat dah nak jalan2. Ni apa motip dia ni? Gile kedarah sgt nak bunuh org ke hapa. Polis..tolong la ambil tindakan secepatnya. Sgt berbahaya. Lebih berbahaya dari virus H1N1 kot.

Mcm ni kalo nak ke tempat awam pun da takut. Buatnya tgh jalan2 kat area Jalan TAR tu, zuppp..dibalingnya asid ke muka, langsung tak dpt apa. Nauzubilllah... Ya Allah... apa nak jadi Malaysia ni. Mengapa ada org yg kejam mcm tu??

Again, polis...tolong amik tindakan segera carik org tu ya.. Takkan nak suruh kami suma para wanita ni pakai mask camni kalo nak gi jalan2.
 kredit : Here


 p/s : Mmg tau ini bkn perkara lawak, jadi berhati hati lah kita kengkawan. Awasi pergerakan org mencurigakan. Jangan berjalan tempat tak ramai orang (tp yg kena pun kat tempat awam. Aduhhhh). Bila naek keta, bkk tingkap jap utk kuarkan udara panas dlm keta, pehtu jalan trus ttp tingkap ya.. seram oh.

3 juta komen

aritu ade baca kt blog ke fb sape tah... mamat2 india nek moto simbah asid kt budak2 skolah..
aduhh psiko btol...
ape masalah dorg nih...? ni yg sy rasa nk balik planet ultra nih.. x sgup dh dok msia yg aman lg sejahtera ni

eh br perasan
haah member aku tu dlm kete
so pasni kalo bwk kete jgn bukak tingkap ye
ramai org gile

CBL :
Yg tu pun ada gak baca. Konghajo sgt kan. Tu la tu..baek2 bawak moto tau.. wisau..

Syana :
Tu la pasal. Kadang jalan kaki pun risau gak. Haish.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign