Pages

1 March 2011

~Pasal Pantangnya La Hai~

Pantang ni mmg byk pantangnya.
Salah satu kepantangan tuan punya kebun stoberi ni adalah org yg 'lambat'.
Tah. Tak buleh stand lah.
Kalo aku suh buat satu menda tapi tak terbuat dan lambat nak selesai, mmg la aku jadi hangin.
Ya... mmg itu keburukan aku.

Tp kalo menda tu aku buleh settle kan dlm masa tak smpai 5 minit, salah ke kalo ter hangin.
Mesti org akan kata - Kalo camtu ko je la buat kan?.
Betul la tu. Betul sesangat.
Tp apa keperluan pulak aku dpt assisstant?

Itu je nak bebel.

Oh. Lupa. Pada pemenang teka berapa tahun aku keja ari tu, aku nak minta maaf sbb aku lum pos adiah tu. Bz sesangat. But then, aku akan usahakan utk hantar dlm minggu ni. Maaf bebanyak tau, jgn la plak kata aku ni pentipu pula ya... tak tipu, tp aku sibuk btul dgn Hari Kraf Kebangsaan ni.

5 juta komen

Kina :
Tu la Kina..nak cover taknak bebel. ter bebel gak

Lynn :
Tak marahh...sayangggg....

mcm keje swasta je ps nie..

selalu deqlis geram ngan org keje gov..bukan nk kata semua..tp kebanyakannya yg pernah ku jumpa dan deal...very deeeeee slow...geramm tuii!!..

mcm ps kata,,, keje kita leh buat 5 minit di abuat berjam2x...adoiii!!!

Deqlis :
Kdg2 mmg lambat deal ngan gov sbb kami ni ada byk peringkat nak kena bawak satu2 keputusan.
Tp kalo keja takat internal punya urusan, takkan la slow kan.
Reen ni mmg jenis nak cepat je. Miahahah :D

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign