Pages

31 March 2011

~Pasal Kenduri Breakfast Mekdi Plak~

Sana sini orang citer pasal big bekpas reni kan.
Aku pun nak la jugak. Miahahaha.
Bangun seawal sebelum Subuh oke semata2 nak beli mendalah tu.
Aku bangun sebelum Subuh kalo nak outstation saja. Owh. 
6.30 je trus kiterang kuar gi McD Jalan Pahang tu. Sbb situ ada drive thru.
Kalo ari biasa tu, waktu aku tgh dok golek2 bercinta nak bangun tau.
Pegi2 tgk orang ramaiiiiiiiiiiiiii...iiiii.....iiii ha...nak citer ramai tu. Ramai sungguh beratur smpai ke nak keluar dari bangunan tu dah. Pastu tgk drive thro takde org. Rupanya tutup. Patut la takde keta. Cis!. Nak beratur situ. Mmg tak la kan.
So, lelaju ke Ampang Park. Smpai situ da 7.05pg. Aku rasa mcm tak sempat je nih. Maka, aku kata ke my dear kita kena punch dulu ni, then awak je pegi beli.
Jadi sejarah aku smpai awal dari bebudak aku reni. Miahahaha. 7.15 okeh. Terkejut bebudak yg biasa dtg awal tu. Derang igt aku kena outstation ke hapa ke. Tehehehehe
Then dlm 8 lebih baru la dpt itu Mc D.

Tp ko tau la kalo suh org lelaki ni kan. Laki aku ni kalo nak order memenda mmg dia serahkan kat aku je. Jadinya masa dia nak beli tu aku tulis la beli air milo, coffee, hot cakes. Kira mana2 la yg boleh dpt RM5 kan. Sekali dia beli suma tu. Makanya suma tu berharga RM13++ . Sama da rega dgn big bekpas tu. Kalo camtu baik tak yah susah berebut nak beli. Huhu. Tp oke la kan. Beli tu dpt pree big bekpas.
Oleh krn, smlm aku edarkan suma voucher tu pada adik2 unit aku, makanya again, kami ber kenduri Mc D. Kali ni pagi pulak.



 Tp reni mmg rezeki melimpah ruah. Pulak tu ada bekpas sbb ada meting Puspanita Induk (kementerian). Lunch pun ada.
And....... ptg kang kami seunit nak ke Steamboat Maeps tu. Ada farewell sket. Adik unit aku kena tukar unit. Ni la antara sbb aku frust smlm. Hurmmm... very very disappointed.

Makanya ari ni adalah ari makan2 sedunia. Yummehhh... nom nom nom....

6 juta komen

Waaaa ... Sonoknye korang asyik berkenduri makanan je kan ... Jeles nih .... +_____^

hehehe...
ramai betul yg kenduri McD pagi ni... ;p

bestnya....

husband akak sama macam my dad..if my mum pesan suruh beli ayam panggang r satay mesti dia beli dua2..paling tak tahan kalau suruh beli 1 or 2 bungkus mee dibelinya tiga bungkus....



New Entry: PIKOM PC Fair 2011

lynn x merasa la kak mcD tu...huhuhu...

hahaa laki serupa
ari tu dia bleh borong mcm2
ngan milo ngan hotcake ngan egg muffin
hahaaa sabau je la..
kite nk jimat terus jd mahal

Adialuze :
Teehehhehe... mmg gitew kiterang ni. tak makan pree, makan yg byr. huhu

Maria :
Tu la pasal.

Zahidah :
Tehehehe. laki mmg gitu kut nya. Mls dia nak pikir2 dah.
1+2=3, dat y le beli 3. huhu

Lynn :
Ala, takpe..sok ada je lagi, tp tak sama la rega dia tu.
Tp kalo Lyn nak beli la hotcake nyer combo tu. Setap oh hotcake tu. Nom nom nom..

Syana :
Kan??? sabo je la aku yer. Udah rupa buy 1 free 1 kekdahnya. Tehehehe

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign