Pages

17 March 2011

~Pasal Kenduri McD~

Takde entry di waktu lunch hour.
Biasa aku akan buat entry waktu lunch hour. Ni sbb sebok sebok kenduri McD. Smbil makan McD tgk citer Hantu Kak Limah utk ke sekian kalinya.

Yey! Mari kenduri McD. 

5 Spicy Chicken Mc Deluxe.

5 Big Mac.
(terselit lak Double Cheese Burger. Tu kiriman orang lain).

So, makan dgn riang ria.

Tak cukup lagi dua adik2 aku ni. 
Eh. Bukan adik. Sorang lagi yg takde tu abang. Huhu

Saja belanja adik2 ni McD. Sempena meraikan derang yg bagi kerjasama cukup baik masa HKK retu. Tak kira berhujan, berpanas. Really appreciate it!. Thanks ya... 

Dah tu, tak reti2 lagi..dpt OT sok blanja akak korang ni plak. Aku ni claim dpt cuti je. So, rasanya maleh kut, tgk la cena. Huhuhuhu.

p/s : tgh ada function kat bawah opis aku ni. Tp bkn opis aku nyer lah, JKKN punya event. Penuh dah la tu, kut tak sure la panggil kiterang meramaikan majlis. Eh. Aku mengulo nulih blog waktu opis plak.... Hahaha (mode : konon baru nak sedau). Astaga......

3 juta komen

Waaaa !!! Aku nak join gak Reen !!! Aku nak Chicken Mcdeluxe tuuuuu !!! Sedaaapppnyeeee !!! >O<

feveret tu ciken mcdeluxe
pedassss :-)

Adia :
Nak join kena la masuk unit aku ni.. meh la..meh la... huhu


Syana :
Kan...pedas, tak pyh boh cili sos dah.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign