Pages

1 March 2011

~Pasal Da Ter Book Plak~

Aku tau promo MAS last 28hb.
Niat ati nak gak riki2, tp kesibukan ber HKK membataskan segalanya.
Jadi smlm da tmt.
Alih2 pagi ni bkk emel opis ada ini :

Great news: the Malaysia Airlines Travel Fair has been extended for another 48 hours! If you haven't bought tickets to your favourite destinations, don't miss your chance to pick up five-star bargains going at rock-bottom prices.

Beserta banner yg lumayan ni kan

So, gedix2 la terai cari ke sana dan ke sini. Apa lagi tgk Awan Dania semlm da ke Perth pulak.
Retu aku da jatuh chenta ngan Seoul. Waduh waduh. Gi mana ini?

Then bila carik, dpt rega best plak kat satu tpt ni. Msg kat Dee tnya oke ke tak. Dia kata "naik MAS mmg takat ni tu yg paling murah.Ade tv lgi. Hehe".
Jadi aku pun mula nak tik tik tik tik (bunyi air liur meleleh ke peluh ke tatau).
Tnya lak adik Eka aku sorang ni. 
Ni lagi haibat. Grab je kak, grab je kak katanya. Uh... deme yer.

Tp member aku lagi sorang lak kata lebih kurang gini :
sbb aku pegi dulu rm120+ je.....cuba tgu kot2 ada sales yg lagi murah

Uit. Itu lagi murah. Murah dari aku pegi Sabah.

Adik Eka sempat pesan ngan aku tgk musim apa nak pegi tu.
Katanya ada musim ujan. Byk tpt tutup.
Mujur dia gitau, kut tak esuk lusa aku nak pegi dah. Tau je la ketidak sabo ran aku ni kan. So, kita google sedikit info, dan Eka turut bagi info.

Owh. Aku igt nak pegi time Israk Mikraj. Tp tak berapa sesuai.

Musim ribut taufan ialah pada bulan Mei hingga November, amaran mengenainya disiarkan di radio dan TV dan amarannya termasuk keseriusannya, kedudukan terkini dan jangkaan pergerakan pusat angin taufan tropika, maklumat mengenai kekuatan tiupan angin, hujan dan paras laut di wilayah berkenaan. Apabila amaran taifun mencapai paras 8, semua kedai dan perniagaan ditutup dan penerbangan dibatalkan. Amaran berasingan dikeluar bagi hujan lebat. 

Lewat September - awal Disember Angin nyaman, cuaca cerah dan suhu yang enak. Ramai menganggapnya sebagai bulan-bulan terbaik bagi setiap tahun 

So, pikir pikir pikir. Ah. Malas pikir byk. Grab je lah dulu. It's MAS. Tak perlu pikir nak tmbh luggage, tak perlu pikir nak pilih makan nasik lemak ke satay ke atau tak makan langsung.

Setakat ini, my dear asben bucuk bucuk masih tatau. Kalo dia tau apa aku nak cakap? Sempena anniversary? Sempena bufday aku? sempena bufday beliau?? Tatau la sempena apa. Belasah je. Sebelum tak jalan ke mana bila da duk umah baru sok. Huhu.

So, rasanya tak jadi la beli batik berharga RM*** yg da ku reserved itewww... miahaha :D

Ayuh. Cpt2 bkk web MAS. Buleh kita ber cuti cuti... :D

4 juta komen

pegi la Reen... karang dah beranak pinak cam aku...nanges nak beli tiket je... ;p

Alahaiii bestnya.. berapa harganya tu...kirim fridge magnet.. *teheeee*

aargghhhh argghhh..... nak jugak nak jugak... tp.. tp... uhuhuhuhuu

MAria :
Tkpe..da beranak pinak bley pegi cuti2 dlm Mesia dulu. Tpt kita pun byk tempat menarik dan cantik :D
Ayuh kita bercuti

Daleela :
Apa yg buleh dikatakan harganya adalah berpatutan dgn MAS. Hikss.
Nak FM?? Insyaallah.. :D
Lambat lagi nak pegi nya Daleela

CBL :
So, ayuh..kita pergi bersama sama :D

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign