Pages

28 March 2011

~Pasal Kena Nekad Jugak~

It's coming again!.
Iklan utk graduate programmes.
Last year aku tak smpat nak buat sbb masa tu da kelam kabut cuti raya.
Thn ni tatau lagi. Moga2 sempat la kan dan nekad la kan (thn ni aku nak nekad buat suma apa yg aku plan. Harus)

Lps tu napak satu iklan yg menarik gak.
Biasiswa MARA utk Program Pasca Siswazah ke IPT Terkemuka Luar Negara.
Wahhh...! macam bes kan kalo dpt.
Ckp kat my dear,
nati awak boleh la mintak cuti tanpa gaji kan. Teman saya ke sana.
Cewah! berangan.
Tetiba my dear jawab :
Abis duit rumah segala cemana?
Upsssieee... teheheheheh. Keja la kat sana. Miaahahha.

Oke, stop berangan.
Tgk kelayakan dia. Sbb aku ni dalam bidang bukan teknikal makanya pointer kena 3.5 above. Aku kena kembali pada zaman blajar dan dptkan lagi beberapa point lagi utk cecah point 5 tu. Ceh!
Lagi pun dia nak result yg cantik sejak SPM lagi. Aku ni SPM mmg merapu lah. Kelas Sains Tulen, tp result menonggen. Ha..gitew la perumpaannya.

Sapa yg ada hajat nak keluar negara utk buat Master dan lelain prog pasca siswazah boleh la ke link ini - MARA

Dan kalo tk cukup syarat utk amik biasiswa tu, mari lah kita further kat sini ajer. Amik je lah loan opis (kalo yg ada buat benefit tu lah. Macam govt mmg ada skim tu). Kalo dpt result bes boleh jadi biasiswa gak. Bes apa, dulu blaja mak ayah antar, skang ni suami yg antar.Awwwww.........

Boleh tgk kat sini kalo nak further UM.

Nak kena buat esei sket la pulak.... adehhh... ni den lomah ni. Aiyarkkk..

6 juta komen

Waahhh.. Rajin tol ko Reen ... Aku dah tua2 ni nak sambung blaja dah maleh dah ... Tak sanggup nak hadap ketensenan minggu peksa .. Mau mengigau2 aku jadinye ... Ahakss..

aku ucapkan Gud Luck !! Kalo dapat jgn la lupa update blog yee ...

P/S : Blog ko ok la lagi ... Takde berat sgt pun ... Sbb aku guna google crome kot.. Hehehe... Yg lambat tu biasanya kalau ada widget cam lagu2 tuuuu haaa ... Hehehe

blaja smbil keje ni kekadang result dia lagi bagus dr blaja fulltime tapi since dh ada anak dan nak masuk dua ni maleh dah nak study...

good luck pn stroberi...... awok tak bulih lagi.....sambong degree ni pun tak habeh lagi ni....... ade rezeki nak meghase jugak ke obersea....

untung la badan.....kina nak ucpkan good luck la! semoga cita² pn. stoberi akan tercapai.

Mangai!! Rajin giler ko babe...aku nih dh beku...angan2 tuh ada, tp simpan dlm poket dulu...x sesuwei buat masa nih...hukhukhuk...


All d best utk ko!


^__^

Adia :
Hehe.. sementara takde anak ni Adia.. dari takde hasil apa2 baik aku hasilkan samting :D

Azi :
Tu la Reen nak amik b4 ada beranak pinak ni kan :D

D08 :
Thanks Yob. Tkpe, pelan2 kayuh. Ke obersea tu awok pun tak mampu lagi Yob. Teheheheh

Kina :
Maceh Kina. Moga kali ni nekad lah hendaknya :D

Mommy Mimil :
Haha. Ikut kan aku pun da beku otak ni. Kadang nak congak simple maths pun lembap. Jadi, tu yg nak cairkan balik tu. Teheheheh

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign