Pages

11 March 2011

~Pasal Petang Jumaat~

Bz membizi la hai di hari Jumaat ini.
Dimulakan pepagi ke DBKL. Tp sekejap je urusannya. Owh. Baru ku tahu cara bantahan penilaian tahunan gitu gaya. Ada panel suma yer. Mcm kena interview je. Mujur bawak bos. Kut tak.... mati kutu jap. Tkpe.. pengalaman itu.

Then, waktu lunch balik umah jap. Need a rest. Aku sebenarnya 2,3 ari ni kelapa kepala rasa berat giler. Entah tatau apa pasal. Kurang darah mungkin. Tkpe. Nati pegi spital lah check.

Seterusnya settlekan segala keja bagai. Tinggalkan pesan kat org semalam tu. Haa... ko igt semudah itu yer. Cuti lps tu balik goyang kaki je yer. Keja smlm tu "ketua unit" dia da siapkan. Elok je terletak dah atas meja dia. Bukan itu sahaja, melambak lagi keja lain yg diletakkan. Tau cuti je ye dia...keja tinggal tak reti nak siapkan. Best kan? Cuti then immediate boss ko yg siapkan keja ko kan. Opss.. udah udah.. tak baek...

"hey antu jahat...nyah ko dari sini....."

Aku kalo cuti mmg tak reti la tinggal gitu je. Harus sebeban pesanan aku tinggal kat adik2 aku. Mana yg penting aku da tepek kat desktop PC n gitau kat derang (bkn tinggal je gitu, pehtu org tipon nak tanya ko plak tinggalkan phone). Kalo ada org nak, atau big bos mintak ke sng da nak carik. So, bila bercuti kepala pun lapang je walo ada gak yang mengganggu. Harus. Tak boleh dielakkan tu. 

"jangan la maroh.. awak da kabo, buah pinggang awok da rosak..susah nak kontrol".

So, ke Matta Fair ke kome??. Aku rasa tak la kot. Igt nak pegi pepagi buta esuk. Tp tak la kut. Sbb I need rest. Esuk pun ada wedding nak kena attend. Mlm lak nak tgk gi Konsert Hore Hore tu. Ahad pagi gerak balik kg. Takde rest gak walo cuti. Uhuksss.



Dpt emel dari MAS. Sempena Matta Fair ni. Buleh tgk kat web ni deal dia - http://www.malaysiaairlines.com/my/en/deals/deals-of-the-day.html?cid=2421. 
Aku saja terai2 amik date yg aku da booked tu. Masih rega sama. So, ayuh! cepat booking. Aku pun rasa mcm gatal2 lagi. Nak kemana ya?? Huhuhuhu....

2 juta komen

nak rehat ? tempat yg mungkin paling sesuai gi cameron highland..boleh makan stoberi kan.. garam siap2 bawak sekilo ye..kihkihkih

Yob Samad :
Ate...incik asben awok tak berapa gemo nak ke CH..tatau apsal..tkpe..nati awok terai ngajok juga.. uhuksss

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign