Pages

8 March 2011

~Pasal Hore Hore Bersama Aznil Haji Nawawi~


Retu ada aku citer pasal pengesahan ke Nuffnang.
Bukan pengesahan nak cash kan duit ke hapa.
Tp pengesahan untuk ke Konsert Hore Hore Aznil.
Memula ingat tak dpt dah la sbb ms tu internet mmg mengong lah. Aku antar confirmation pun mcm tak abis. Bila antar lagi sekali dia kata dah ada alamat emel aku di antar.

So, aku pun mls nak pikir. Ada rezeki ada la. Tp dlm ati mcm sedih gak la bila dgr iklan promo konsert ni kat radio. Tup-tup.... haa.... reni dpt emel dari Nuffnang. Alhamdulillah, masih ada rezeki la kan :)

So, bley kutip tiket kat opis meke. Opis tu mmg dkt bai tu je dr opis aku n umah aku. Penah da pi masa amik tiket wayang Rapunzel eh bukan... aku amik apa yer.. owww.... tiket wayang pree masa bulan harijadi tu.

Cena eh? Tiket ni utk sorang ekceli. Mana nak letak my dear?
Aku pi sorang??
Wahhh... kang sapa nak amik gmbr aku ngan Pak Nil?
Aku rasa ceni. Aku amik je tiket ni dulu.
Lps tu aku pi beli tiket kat IB. Ada kaunter ticket2U.biz tu, then beli la utk my dear plak.

Oh. Aku dpt tiket ni lps tinggalkan komen pada contest utk dptkan tiket percuma di web Nuffnang. Ada beratus yg tinggalkan komen, tp yg terpilih hanya 30. So, ayuh...! sapa yg dapat lagi ni.. jum kita gi bersama sama :D 
Dan komen aku adalah :

Dalam banyak-banyak artis, Aznil berjaya mencuit hati saya kerana ….
cara mengacaranya yang penuh lawak jenaka, diselit dengan nasihat juga,
menjadi teman di dalam kereta, di pagi hari ketika nak pergi bekerja,
sehari tak dengar tak lengkap rasanya,
punyai hati budiman pula, membuat kerja amal tak pernah di lupa.

6 juta komen

hore hore!!!

tahniah kak!!1
nanti kemslm pd paknil ye

hehe dah cuba naseb juga

Aitot :
Insyaallah...kalo dpt jumpa beliau.. dan kalo pegi. hik hik

Nana :
Dapat tak tiket tu?? Ha..jum la kita pegi together2. ada member kalo, sorang pun takpe.. hiksss (dan dan trus nak tinggal kan incik asben)

astaga kak...saya ingatkan
akk baru nk komen
saya baca
tapi lain yg saya paham hahahha

bg sy je la.. x yah la akak gi

CBL :
Hihii... tak dapek la yunk..da beli tiket xtra tadi :D

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign