Pages

22 March 2011

~Pasal Blog Baru~

Utk menunjukkan nekad aku dlm Trying To Conceive (TTC) ni, dan cabaran utk diri aku sendiri, aku da create satu blog khas. Seronok oih buat blog baru. Tgk layout design yg comey comey. Rambang mata dibuatnya. Hihi.

Blog tu khas utk catatkan segala manis pahit, suka duka dalam usaha untuk menimang cahaya mata.
Takat ni masih blum di publish kan utk public. Sbb masih dalam 'pembikinan', touch up sana, touch sini.
Nati kalo da publish aku war war kan lah.
Mmg tak di private kan sbb mungkin ada some topic yang kita boleh share bersama (esp pada yg sama tgh berusaha TTC).
Mungkin some topic yg agak 'sensitif', akan di passwordkan sahaja.

Mana rakan2 yg sedang berusaha, yg sama masih menanti, aku mintak izin untuk di bloglist kan di blog sana ya. E.g :  Che Sue, Eka, Aitot, Irtiyah, Eyza (sekadar menyebut beberapa nama)
Dan pada yg nak di bloglist kan jugak boleh bagi tau nati. 

Mungkin kita boleh share apa yg kita dah usahakan.

Walo aku rasa tak mudah utk lahirkan blog tu, tapi rasanya itu lah jalan terbaik utk aku nekad dalam usaha ini.
Bukan apa, aku nak diri aku ni serius. Selama ni hot hot chicken shit je usahanya. Name it apa je menda yg org suh makan, suma aku da telan, dari buah yg susah nak dpt tu (buah zuriat) smpai la makan Jamu Mak Dara. Semua tu aku buat separuh jalan je. Mmg la tak serius!

So, skang ni kena serius ya..serius...

Akhir kata
Selamat ber TTC
Errr...pada yg berkenaan saja.. hihihi

p/s : Aku da mulakan 1st step. Da call LPPKN tadi. Akan diceritakan dlm blog tu nati :)

16 juta komen

semoga berjaya..insyaalllah

semOga berhasil yew..kina dOakan.

p/s: nak menangi hadiah handbag dan jam tangan? jOm ler jOin GA nie KLIK SINI

owh..suke2..tak saba nk tunggu blog baruu...hehe..sesame la kite mencatat experience memasing ye..;)

Owh.. saya pon masih menanti2..exchangelink kalau sudi

semog aimpian ida akan tercapai seiring dengan wujudnya blog tu nanti yerk..
ameen..

dah kuar bgtau tau.. hehe

saya LIKE ini entry..(sambil carik button like)

wahh mesti hebat tuh nanti..belog neh pon dah hebat diyer cakap hot hot chicken jerk inikan plak diyer kater nak wat sungguh2...terbaik..!!

Azi :
Thanks yunk :D

Ai :
Chaiyok chaiyok :D

Kina :
Terima kasih Kina :)

Fadwah :
Sesama kita berusaha ya. Nati kak reen masukkan Fadwah dlm list juga ya. :)

Daleela :
Tentunya sudi.. akan dimasukkan nati. Dun wori :)

Maz :
Thanks yunk! Nati da di publish akan diwar warkan. dun wori :)

Che Sue :
Da takde like da kat sini. Hihi. Tp aku terima like ko tu :)

Ayang :
Aku da tulis da apa kebenda TTC tu. Hik hik

Che Nam Nam :
Err...bkn buat blog yg bersungguh sungguh. Nak TTC yang bersungguh. Ihiksss.. :D

harap ida dpt kongsikan cerita,saya pun masih menanti & mencuba

CT Hajar :
Oke, nati masuk la blog baru saya tu ya.. sama2 kita berusaha :)

yeaaa...
aku sokong dr blakang,kiri,kanan & depan...hihi

oh yer jgn luper invite aku dlm blog baru tu...
ku pon pnah join geng TTC gak suatu ketika dahulu..huhu

cikCha :
Thanks yunk.. :D

aku tak private kan blog tu, so dun wori yer..suma feel free to read, tp jgn meng kondem dah la yer.. sian kat kiterang yg tgh berusaha ni :)

yeay sokong.kita kumpul ramai2 geng TTC.sennag nak share prob

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign