Pages

3 March 2011

~Pasal 'Ulat' Malware~

Tetiba Malware la plak.
Dpt komen dari Adialuze smlm.
Katanya dia tak bley masuk blog aku sbb di detect ada ulat Malware.
Plak dah.... mana plak dtg ulat itu.

Pagi ni pun dia komen lagi kata dia tak bley masuk sbb detect ada Malware.
Aku pun emel kat dia utk tnya keterangan lanjut. Huhu.
Aku kata PC aku kat opis bleh detect kalo ada Malware, tp bila bkk blog aku takde pun.
Cuma kengkadang ada gak blog yg aku bkk tetiba kuar yg alert ada virus tu.
So, mebi ada kaitan dgn any bloglist la kut.
Dia pun balas, kata mmg dari bloglist. Dan dia ada letak link blog yg disyaki.
So, aku pun da detect dan remove dlu buat sementara link blog tu.

Jadinya, if blog aku ni tak buleh di masuk dan di detect ada Malware, sila lah gitau aku awal2 yer.
Agar aku bley tau dari mana dtgnya 'ulat' tu.

Oke. Ari ni pun ada bawak lawatan lagi. So, kena siapkan keja keja dulu.
Ada nak upload gmbr ni. Tp nati lah. Ptg kut. Lunch hour pun tak sempattttt....

1 juta komen:

NAsib baik ko bertindak awal kan... KAlu ulat tu sampai beranak pinak, rugi aku xleh nak baca citer2 ko lagi..huhuhu

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign