Pages

22 March 2011

~Pasal Lewat Masuk Opis~

Oh ho ho ho.
Lewat masuk opis reni. Sesuka ati je kan. Buat cam opis ko sendiri.
Idak ghoper itewww.... Ate' deme cpt beno jump into conclusion......

Lewat sbb bangun je pagi mcm sakit kepala (ke pening kepala?).
Mungkin sbb bangun secara mengejut. Tp tak la jugak. Bangun tak mengejut pun rasanya. Entah lah.
Tk boleh pandang bawah, rasa mcm pening. Adakah mengalami kekurangan darah?

So, my dear gi keja dulu. Kul 10pg baru dia amik aku.
Smbil tu aku telan panadol n tido.
Bangun je baru rasa lega. Mula nak ke klinik, tp tak payah la.
Oke dah ni.

Ikut kan mmg la nak MC or cuti je, tp nyer esuk nak outstation.
Subuh sepeie' plak. So, harus la nak siapkan menda2 yg nak dibawak.
Kalo tak dtg reni, kelam kabut lak pagi esuk.

Oh. Seperkara lagi. Tiada spekulasi diharapnya dgn kepeningan kepala ini.
Aku baru nak mula kan jurnal TTC aku, blum lagi C.

Muahahahhahaa.

4 juta komen

kekda,

minum banyak air!!!!

*hugs

Nasib bek ko dah warning awal2 ... Baru je nak tanya "dh ada isi ker? " ... Hehehehe ...

Dah ok ker ? Jgn lupa makan plak ... Tk care tau !! *kiss2 & hug2*

pnstoberi..
hahaha.. baru je nak berspekulasi..dh di'potong' ye.. banyakkan minum air putih ye..hihihi..aku sendiripun masih demam ni...

Ai :

Oke yunk... hugs utk Ai jugakk :D

Adia :
Tau dahh...sure akan ada tanya... dari org tanya baik aku tulis dulu. hihikss

hugs and kisses gak utk ko :D

Yob Samad :
Ate', awok da tau da Yob, pasti soklan itu ditanya nyer. Bos pun da buat speku bila anak buah gitau awok dtg lambat tadi. Huhuh

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign