Pages

21 March 2011

~Pasal Baik-Baik Sayang ♥ Tercipta Untukku~

Lagu ini seperti mempunyai persamaan.
Kedua-duanya ada featuring suara perempuan.
Lagu yang mmg menjadi kegemaranku.
Liriknya, melodinya mmg menyentuh jiwa.
Satu lagu ini.



Satu lagu ini.




Entah la. Taktau kenapa suka. Tapi mmg suka.

Yang lagu Tercipta Untukku tu aku da memorikan pada album kawen aku dulu. Photographer tu buat v.clip gmbr2 aku, pun dia masukkan lagu ini. Sgt la romantik lorrr.. kengkononnya la. Hahahaha.


Lagu Baik Baik Sayang tu nanti boleh letak kat album baby nati plak yer. Eceh!

p/s : Ptg ni akan ada entry luahan rasa (kot). Nak buat ber password ke tayah???

4 juta komen

hari tu mood gumbira - cuti sakan... la ni nak emo je... nape? datang bulan ek? *_*

ye la tu.. dtg bulan.. heheheh jgn marah eh..

klu lagu wali band ni.. incik suami suke bg lirik die..kire nk suruh isteri die berhati2 d jlnraya la....
tacing ar lagu nih... nangis2 dengar..
owhh....

lagi best klu dpt lagu 'she' cite notting hill...

aku emo dengar lagu baik2 sayang...rasa nak lepuk org jer...hahhaha!!

Maria :
Bulan da dtg daahhhh.... huhu

CBL :
Bulan da dtg daahhh.... huhu

kekucingkatz :
Emo la pulakkk... adeh..ko yg dtg bulan ni kut. miahahahaha :D

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign