Pages

8 March 2011

~Pasal Ribut Semalam~

Hujan lebat menggila kan petang smlm.
Dgn ribut suma. Siap khemah surau sementara kiterang terobang ke bangunan sebelah.
Humang aih.
Nyaris la da last day. Dia pukul abes. Tgk ptg ni. Ujan ke tak.
Tp se rasa aku lah. Every day sejak mula HKK ni, mmg dlm kul 5 camtu ujan.


So, bila ujan pasti la jem menggila gak kan.
Masa HKK ni mmg la takde balik awal nyer.
Paling awal pun kul 8pm.
So, smlm dlm 8 lebih balik.
Takde la nak tunggu org jual lelong2.
Tak kuasa dah. Petang tu da beli, cukup2 la.
Apa yg aku sempat 'tangkap' utk thn ni? Tak seperti thn lalu sbb thn ni tetiba rasa cam 'oh, aku perlu simpan duit utk percutian ke dot dot dot pada bln 10 ini'. Cea...tetiba rasa menyampah sbb guna dot dot dot. Macam ada org nak kesah pun kan aku nak kemana. Teheheheheh.


So, jalan Tun Razak mmg jem esp arah ke Seremban tu. Smart tutup la tu kut.
Kat simpang 4 dkt Ampang Park tu lagi la. 2 kali lampu traffic lite merah still tak buleh gerak.
Jadi kami amik keputusan singgah Ampang Park.
Memula nak makan Kepci. Tetiba rasa mcm terliur fries Mekdi.
So, masuk Mekdi.


Jadinya malam itu kami berdinner Mekdi.
Aku amik set ayam spicy.
My dear amik set Big Mac.
Makan di situ sehingga jem agak kurang. Tu pun bila kuar Ampang Park still byk lagi keta walo da dkt kul 10mlm. (eh..tivi tetiba elok plak, seronok la my dear dpt tgk Nurjinah, Razif n Seha beliau. Wiii... tak sker Seha tu...giler agaknya)

Jadi, entry ini dibuat bkn nak citer pasal ribut semalam. Saja nak kabo aku makan Mc D la malam tadi.
Muahahahah.
Sbb nya ter baca yang Adialuze kata dia tingin nak makan Mc D.
Miahahahah.


Motip??? Saja...gataiiii...mcm blank takde idea nak buat entry apa utk ari ni. Huhuhuhuhu
Gambar takde. Da tak kuwasa nak amik gmbr bila time merimas.

7 juta komen

Eeeiiii geramnyeeeee !!!!!

Saje je ko ni kaaannn..Buat aku terliur jeee... Waaaaaaaa !!!!!!! Abaaaaaannnggg !!! Tolong la belikan McD !!!!!!

singgah sini....x tau pun pasal ribut smlm...kitorg dok puchong nie ok jerkkk....x plak hujann

adiah FM dah sampai:)tq sis!

Adia :
Hikss... mmg aku tader idea, tu yg aku buat entry ni.. berdasarkan ko nyer entry. hiksss :P

Azue :
Oh. Sgt lebat. Ada tpt paking yg berdekatan ngan opis ni pokok tumbang lalu menghempap keta org. Oh. Mujur bkn di kawasan kiterang. Masuk paper semalam.

Nanakimie :
Yupss... welkam yunk :)

Aku dah dapat makan mcD !! Ye,ye...Hari yang sama, laki aku tapaukan...eeeiiii..suke,suke...Muahahahaha ^_____^

baca kat kak dee nye status fb..d ie ckp pokok tumbang kt jln tun razak..
pastu.. masa balik keje tu.. jalan ke arah sban.. x jem.. heheheh mesti sbb ramai sgkut sbb pokok tu tu.. eheheheh aku suka.. heheheh

Adia :
Kannn..dpt dah.. tak ngidam lagi kan?? :)


CBL :
mmg ada pkok tumbang. keta arah semban mmg tak gerak la. dia tumbang kat paking sblh RHB bank tu.

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign