Pages

8 March 2011

~Pasal Dah Sampai Pun~

Alhamdulillah...
Ada adiah2 GA teka berapa tahun aku keja tu da smpai kepada pemiliknya.

1.Nadiah (Pahang) - Brooch Oren & Special Gift Peneka Terawal Yang Meneka dgn betul
Dah respond melalui emel, katanya :

salam sis brooch tu dah sampai...
cutenya,saya suka...
dapat duit raya lagi...
terima kasih ya!!!
mak kim salam kat akak juga...
muga sis senantiasa murah rezeki...

PnStoberi : Seronok rasanya org suka. Sori ye yunk, tk sempat nak beli top-up so, bagi je cash. Huhu


2.Nanakimie (UPM Serdang) FM Penang - dah respond
nanakimie said...
adiah FM dah sampai:)tq sis!

Pnstoberi : Welkam dik Nana :)


3.Azatiesayang (Bagan Datoh) - Keychain Tukul
-belum respond

4.Fadwah (Kuala Langat) - Magnet Bunny - dah respond
fad dah dapat dah magnet bunny yang kiutmiut tu...comeynyer..hubby pun suka..;)
Pnstoberi : Alahai..hubby pun suka ker?? Hik hik


5.CikpuanHady (Kelantan) - Brooch Kuning
-Ini adiah smpai ke umah maknya. Mungkin belum diberitahu kepada tuannya di Swiss :)

6.IzzatulIman (UTM Johor) -Bookmark
-Belum respond

7.My Shaizhar (Jalan Tun Razak) - Key Chain Tukul
-Belum respond. Ini dekat je ni, if tak dpt, meh la saya ganti yg lain dan tuntut trus adiah dari saya kat opis ni :)

So, pada derang yg da dpt, sekiranya ada kelapangan dan sudi, bagitau lah kalo da smpai adiah tu. Saya plak yg risau kalo adiah tu tk smpai :)

2 juta komen

asal kt umah sy x de pon brooch tu?? x smpi pon..
ahahahah

Uik... ate alamat tak dibagi..mana nak nganto nyer..

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign