Pages

30 March 2011

~Pasal Round Round~

Dugaan yang diterima adalah menunjukkan Allah itu ingat pada kita.

Dan.

Allah takkan sesekali menzalimi hambaNya dan Dia pilih kita untuk menerima dugaan ni sbb Dia tahu kita mampu untuk menghadapinya.

Hampir setahun memegang jawatan ni, ini lah kali pertama aku rasa begitu 'down' skali.
Tapi takpe. Aku akan sambut semua ni sebagai cabaran utk aku.
Take it positive way. Aku 'dihadiahkan' semua ini untuk menyatakan yang orang percaya aku boleh buat kerja ni. Bukan memandang dalam negative way.

Tkpe. Sindir la aku. Buat la apa saja. Bagi la apa saja. Ini bukannya dari mereka, tp sebenarnya dari Allah, untuk mencuba kemampuan aku dalam menjalankan tugas dan tanggungjawab yang diamanahkan.

Mmg aku sker menda yang menajamkan minda. Sbb minda yang tajam akan berjaya 'menumpulkan' sesuatu. But, What's goes around comes around.

1 juta komen:

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign