Pages

2 March 2011

~Pasal Bawak Lawatan Je~

Owh. Takde entry di pagi ari.
Cam rutin biasa. Punch kad je trus duk kat meja setelkan keja2 dulu.
Bekpas suh adik2 aku yg turun kafe tapau je.
Then kul 10 bawak lawatan. Puspanita Kementerian Luar. (Che Sue, Lyn..ni korang nyer Puspanita yer).
Dah tunjuk2 ke derang, derang nak jalan sendiri.
So, dpt la naek opis balik.
Kul 1.30 kang baru turun balik utk closing n bagi gift sket.

Owh. Mood masih teruja utk gi tpt yg aku booking smlm.

Bes. Bes. Bes.
Dan kadar tukaran wang pada masa ini adalah singgit duit kita bersamaan dua inggit setengah duit meke. So, sng. Utk kira congak2, just divide by two je lah duit meke utk tau berapa duit kita.
So, kalo hotel utk 3 mlm adalah 2000++ bersamaan 800++ duit kita. Tp itu saja aku riki2 saja. Kalo buleh aku nak dptkan hotel biasa2 je. Kalo nak bes pun mungkin utk satu malam je.

Owh. Sori la kalo lepas ni asik citer menda2 camni je. 7 bulan la (*gulp*) tgk aku menceceh2 menda camni.
Maklum ler... nak pi Kundasang pun abis aku study suma apa yg ada kat situ, apa tah lagi pegi tpt yang 'lain' sket kan. Teruja lebih katanya. Hoho.

Oke, nenati kalo ada citer menarik yg lelain aku share eh.
Hari Kraf ni idea utk ber blog pun agak merudum. *Uhuks*

4 juta komen

Haaa... Akhirnye berjaya aku nak masuk blog ko ni... Semalam sehari suntuk takleh sebab laptop aku detact blog ko ada Malware...Huhuhu...

Bestnye nak g bercuti lagi !!! Nak itut !! ^__^

nak bercuti ke mana kak...share la sket...

Reen !!!! Blog ekau ada virus Malware !! Ekau kena banteras segera !!! ..sebabnye aku mengalami kesukaran untuk excess masuk blog ekau...huhuhuhu

P/S : Ada lagi 2 pemenang aku lom cabut...Mana tau kau ada luck...Tunggguuuu .. Hehehe

Adialuze :
Nak ikut ke?? Jum lah

Lynn :
Tpt di rahsiakan dulu. Nati da dkt2 baru gi tau oke :D

Adia luze :
Dah benteras. Thanks yo kasik info link itew.. uhuks.

p/s: Takde maknanya wey..aku ni mmg tak penah ada luck wey kalo cabut2 ni. Biasa da gitu. Dari dulu, cabutan bertuah ke, no bawah kusi ke, tak penahnya dpt. HUhu :D

Terima kasih atas komen anda :)

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign