Pages

30 October 2010

~Selamat Pengantin Baru Sarah~

Musim kenduri kawen dah tiba. Kad2 jemputan dah mula diterima. Dah bila musim ujan ujung2 tahun ni kena la bertemu musim ujan jugak. Pepagi ni tadi ujan melebat giler. Heemm...kena campak baju pengantin atas atap napak gayanya nih. Huhu.

Ari ni - 30 Okt 2010- memenuhi jemputan kenduri rakan seopis.
Harus pegi sbb dulu dia dtg umah aku, then bekas anak buah aku gak. Lagipun dkt je.
Pegi pun da kul 1 lebih. Seb bek tak panas kan. Kut tak...harus peluh tiak bagai.

Tema pengantin merah-putih. Uik..mengambil tema sempena piala Malaysia mlm ni ker?
Huhu. Kelantan katanya. Ok. Takde kena mengena.

Elok pun kami dtg lewat sket sbb pengantin bersanding dlm 2.30ptg.
Aku cam biasa la..harus nak selit2 masuk amik gmbr pengantin. Huhu. Entah..suka je nak wat collection gmbr2 pengantin ni.

So, tgk gambau je lah kita.

Dimulakan dgn pengantin lama. On d way. Nak tgk muka beso pinggan ke beso talam. Hua hua hua. Motip laki aku bawak keta smbil tido tu. Ngeh he hehe..

Yey!! kawen. kawen. kawen.


Selamat Pengantin Baru. Selamat menempuh alam baru. Dan selamat berbahagia hingga ke akhir hayat.

1 juta komen:

bestnye kawen..kalo la tiap2 thn leh wat kenduri..pkai2 lawa2..huahua~ bankrupt husband.. ;)

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign