Pages

2 October 2010

~Pasal Kan Betul Itu BE~

Mohehehehe...
Spti yg ter perasan smlm ada iklan Sunway VeloCity ber joget2 kat atas.
BE or campaign. Rasa2 macam BE.
Dan..reni tgk NN dan telah diletakkan iklan tu dlm BE.

Huhu.
2 BE dlm tempoh seminggu.. Alhamdulillah.
Dan menjadikan 5 BE yang akan bersilih ganti muncul kat atas tu.

Sng citer - What U Give U Get Back.
Mekasih kawan2. Mungkin lps abis contest ni tak merasa la BE berderet camtu. Huhu

Sunway Velocity. Aku pun eager nak tau apa dia tu.
Tp aku tak berani nak klik sbb takut nati kata klik iklan sendiri.
Hoho. Tp kalo korang nak tau korang boleh klik.
Ehhh...silap..ini juga melanggar undang-undang click iaitu menyuruh org lain click.
Huhu. Ok, nak click, click..taknak pun takpe..biar dia menari situ. Hehe.

6 juta komen

klik sekali jea boleh sebab kita nak tau gak kan iklan ape .. klau tak klik , kita pulak yg kesian sebab x tau iklan ape .. tahniah sbb dpt BE ! =)

huhu..ye lah zqah..klik sekali je mmg takpe..tapi kalo klik2 berkali2 tu yg tak boleh kan. hoho.

bestnya dpt byk BE :) me BE tinggal satu ajer yg tgh running ..

mama zharfan :

Huhu. Byk tp tak la tinggi earning nyer. Tp ok la..lepas gak la buat beli nasik lemak utk bekpas. Hehe.
Mama zharfan pun ok jugak..da cash out pun kan??

tak nampak pun iklan berjoget2 tu uols?? ngeeee

HezeSuze :
Entah lah uols. Ai'ols pun kejap napak kejap tak napak dia berjoget. Lantak pi la kat dia situ. Dah penat la tu gak nya berjoget. Biar dia tido dulu. Hoho.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign