Pages

27 October 2010

~Pasal Tajuk Sama Lagi~


Pagi ini bkk dashboard keta blog, tgk ada 2 rakan yang meletakkan tajuk yg sama.
Cuma yang membezakan adalah tanda soal - ?
Ingatkan ada contest berkenaan sayang ke apa ke kan.
Tp mmg derang bercerita pasal SAYANG.
Salu btul terjadi kebetulan gini kat dashboard ni
Aimi A.Z kata Sayang?
Cik Awynn kata Sayang.

Ok, tu dulu sbg warming up hari ini. Ngeh he he.

4 juta komen

suami sy pernah ckp...
idea/fikiran ni... berjalan dlm bentuk mcm belon...
pastu... nanti die akan lalu kt smua org...
ade yg amik...ade yg lepas kan.. tu yg ade je sama idea la..ayat la..

tu suami sy cite la..bukan sy

semua org tgh subur dgn kasih sayang tu..hihi...

Macam tak sangka je Cik Awynn berfikiran sama pada hari yang sama dengan I.

Eh, hi Cik Awynn. kita pun rupanya sama comel. haha. :P

cikbedah :
Mungkin jugak la kut kan. Tp belon tu tak singgah kat pikiran akak lak masa tu utk tulis pasal "SAYANG". Haha

Ekin :
Ye ye..btul..suma org tgh berkasih sayang skang.

Aimi :
Tu la..tgk2 dashboard, eh eh..sama lak tajuk korang berdua nih. Hihi

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign