Pages

18 October 2010

~Pasal Hadiah Dah Gerak~

Sila ambil maklum kepada suma pemenang esp yg menang adiah khas/pilihan juri, adiah anda dalam perjalanan ya.. 
Baru je antar pagi ni tadi. Maaf la kengkawan..lambat la plak. Bz dgn promosi plus nak sekali kan antar suma. Tu pun ada 2,3 yg tak berantar lagi sbb alamat lum dpt. 
So, mana yg dah bagi alamat tu, Insyaallah...dpt la adiah tu dlm minggu ni (kut). Sabarlah menunggu ek sbb pnstoberi guna pos perlahan. Except ada 1 parcel (adiah khas utk org yg jauh nun di Pahang), tu mmg guna poslaju. Ngehh..smpai tu, Insyaallah.
Adiah tu plak idak la grand mana. Maaf yer tk dpt nak sediakan adiah grand2. Tu pun carik kat Karyaneka jer. Tanda ingatan dari sy yg keja di agensi kraf ni kan. Harap korang suka. Itu je mampu diberikan sbb retu bajet mmg tak ramai masuk, so, adiah ada 3 je lah. Tup2 ramai plak ha..kena la bagi seimbang adiah, tu yg pilih lagi 16 org lagi utk terima adiah khas. Tp tu lah..tu je yg mampu disediakan. Jgn marah eh..

Utk Axelida (pemenang ketiga) dan Farah (pemenang kedua), kita jumpa lah je nati yer. Dkt banget kita ni je. Better jumpa lah. Baru boleh jumpa salam laga laga pipi kan.. awwww....

15 juta komen

nun jauh di pahang tu mesti saya kan3x,tak sabarnya tunggu,kecik besar saya terima dengan hati ikhlas,
terima kasih banyak2..
nnti dah dapat saya bgtau ya!!

yeay! hadiah dah otw...

mekacih pnstoberi ala tak kisah la hadiah pape, kite pun suke2 je nak merapatkan silaturrahim masuk contest. hiks!

sori yer kak reen xdapat nak jumpa.. bz sangat... khamis nie dah g bercuti lagi.. nanti ada masa kite jumpa yer..
TQ bagi hadiah...

hahaha
saat dinanti akan tiba..
manalah en. posto nie..
terima kasih pn. stoberi...

haish.
dah kalah aritu.
mmg kempunan la nak dapat hadiah kak reen..hihi :p

bereh2.. nanti kite kontek2 eh...

xsbr nk tggu hadiah dtg.. hehe.. tq..

camne eka boley terlepas contest akak ae.maybe masa tu baru nak kawan kot.ehehhe...ke lom kawan lg...akak amik tag kat blog eka

http://nuratika-firdaus.blogspot.com/2010/10/award-you-are-best.html

imonmom :
hadiah biasa2 je..kebetulan mmg byk menda tu. lum jahit2..so kasik aje ke akak.. kenangan dari saya kan :)

Akma :
sabar tau..guna pos perlahan tu. bkn pos laju. huhu

Cute Mum :
tkpe lah..takde hal. Eh, nati adiah tu smpai ada org ke kat umah.
By d way..salamat bercuti ya.. jgn lupa ole ole utk kak reen :))

Anum :
Jgn la tertunggu2..dah la adiah tu biasa2 je.. huhuhu

Anitadahahs :
Ala..nati kak reen wat contest leh masuk lagi yer (bila thn la gamaknya)

Axelida :
ok..berehh...

Izfanora :
Hukss..adiah tu biasa2 je..jgn la ternanti nanti.. malu rasanya.

EKA :
owww..nak kawan baru nak join contest eh. Huhu. Dah kawan leww..tp Eka tak smpat join kut..kut tak dpt adiah spesel oh sbb Eka kan mmg follower kak reen :)).
Oraits jap lagi akak amik tag tu eh.. :))

biasa pun tgu gak... ni first time masuk contest menang... hahaha

sonoknyer walau biasa2 je..

alhamdulillah

ok2..insyaallah jumpe nnti ye.teringin gak jupe rakan blogger.hehe.tp sabtu ni cm xleh je..ahad ok x??

sis, thanx for the hadiah! sgt santeK! tengkiu sgt2...i loike! =)

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign