Pages

19 June 2012

Edisi Seminar Rekod Awam

Pergh. 2 hari sudah berkampung nun di Kompleks Perbadanan Putrajaya. Seminar 2 hari - 18 dan 19 Jun 2012.
Sbb tu sunyi jap kebun stoberi ni.
Dah la bizi bizi nak promosi kan. Tapi kena terpaksa la pegi gak kan. Dan luckily adik2 unit aku dah boleh diharapkan. Call penyewa gerai, uruskan perjumpaan, buat surat tawaran, uruskan kupon. Thanks adik adik ku!

Mmg rasa cam melalui hari yang panjang masa kat seminar ni. 2 orang penceramah dari Australia. Adoi... mmg stok sangap. Sbb tu memacam aku 'instagramkan'. Siap bawak majalah Apartment. 

Tapi oke je kot seminar byk2 hari ni. Kejap je rasa, eh... dah Rabu. Haaa.....

p/s : adoi... byknya entry ari ni kat dashboard. Entry smlm ngan kelmarin termasuk Sabtu tu pun tak smpat lagi gak nak baca (baru ada sesket yg g drop komen). Rajin lak korang buat entry yer....Huhu. Tgk seimbas lalu seme cam bes je entry nyer. Aduyaii.... esuk pun bz, lusa lagi la..majlis sidang media. Barang tak kemas lagi ni. Ada sesapa nak sedekah kotak?? Hahaha. Hoi..hoi..hoi ya hoi... mari lah kita berpindah... *pindah langkau 2 bilik ja. Ahahahahah*

p/s/s : Dgn ini saya istiharkan - jumlah kursus saya dah lebih 7 hari. Sekian.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign