Pages

21 June 2012

Mati Ditinggal Ibu


Kredit : myMetro

Dengar kat radio berita pasal ni masa on d way nak g kijer.
Lps tu trus jadi bahan perbualan kami berdua lah.

Ditinggalkan lebih 6 jam yer.. pelik btul.
Kalo difikir secara logik akal mmg rasa cam tak logik.
Takkan sanggup lak mak tinggalkan anak tanpa nak tgk semula.
Tapi.. tu lah kata orang... dah nak ajal kan.

Hurm.
Kalo ada kes cemni mesti kami yg TTC ni terpikir, kami susah2 nak dptkan anugerah tak terhingga tu, tp orang lain bila dah dpt, senang je cuai cuai kan. Tapi, mungkin si ibu pun ada reason tersendiri kan. Yang kita pun tatau. Takkan la seorang ibu gamak nak cuaikan anak kan. Wallahualam...

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign