Pages

27 June 2012

Edisi Bawal Crown (Ada Yang Nak Beli?)

[update : hanya selai je tinggal iaitu kaler hijau]


Jadi peniaga tudung plak ke?
Haha.

Tidak la.
Lama dah beli. Banyak gak. Igt nak buat meniaga la kononnya. Tp aku rasa aku bkn ada talent nak meniaga. Amik byk2, lps tu aku sendiri yg amik. Haha. Lps tu bagi orang orang juga. Maka tinggal yang ni.
Normal mode instagram
Hijau - Coklat - Purple - Biru.
Purple itu mmg cantik [dah katanya aku ni peminat purple], tapi aku tak amik sbb aku dah melambak tudung kaler purple. Tp bila aku up kat FB, anak buah aku nak plak. Maka purple tu dah tak available.

Hijau n coklat tu bunga dia cam cekak. Elok atas kepala sebaris je. Cam tudung aku salu pakai tu. Contoh begini. Haha. Nak jugak
Yang purple dan biru tu plak bunga penuh sket atas kepala.

Tapi yang coklat tu dah selamat di jual. Ada yg berminat.



Harga tudung ni RM45 includes pos.
Buat masa ni ada complimentary brooch. Free. Saiz brooch ni sedang sedang. Bkn jenis anak brooch. [mungkin brooch ni nati nak buat adiah GA atau pun contest juga]



Jadi, skang ada kaler hijau n biru je. Tp kalo ada permintaan dan berminat nak kaler2 lain, bagitau lah. Mungkin aku leh dapatkan utk raya punya plak.

So, kut ada yg berkenan emel je yer : cikstoberi@gmail.com

Oh ya, mebi ada yg kata boleh dpt lagi murah. RM20 pun dpt kan. Tp tgk kualiti kain la jugak kan. Yg ni tudung bawal ori n ada jahit tebuk lak kat tepinya. Mmg senang nak pakai dan bentuk. Aku jenis tak pakai anak tudung. Dan oke je dia terbentuk.

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign