Pages

12 June 2012

Promosi Kerja Kahwin 2012


Pada yg merancang nak kahwin, nak carik idea utk wedding jemputlah datang yer. Byk ni booth dari butik2 pengantin, photographer, catering, kad kahwin dan memacam lah yg berkaitan ngan kawen kawen.

Eh. Yang tak merancang nak kahwin pun boleh.
Sbb jualan kraf pun ada. Ala, macam HKK tu lah. 
Kalo nak dtg ngan kawan-kawan, boleh la buat dtg secara lawatan berpandu. Dialu alu kan. Info lanjut bleh klik sini.

Datang jangan tak datang.
Datang jangan tak datang.
Ewahhh......

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign