Pages

27 June 2012

Edisi Mansion : Mengira HP Aircond

Haha. Tetiba plak jadi technician air-cond.
Motip?

Tp bes ah. Byk ilmu dpt bila survey hal rumah ni kan.
Kali ni kita tgk pasal air-cond plak.
Maklum lah. Selama ni rumah tak ber penghawa dingin katanya. Haha. Kasihaannn....

Oke. Skang nak tau, berapa HP air-cond diperlukan utk bilik beradu yg comel tu.

Mudah ja.
Aku da kira kira. 1HP pun da cukup.
Sebenarnya takyah kira pun tau. Bukannya luas nau bilik tu. Apakehal plak nak smpai 2HP. Mau pepagi tak leh bangun sbb frost!

Haha.

Lagi info pasal air-cond ni, bleh selak kat Houz Depot ni.
Eh. Bes oh. Rasa tak sabar nak pegi Houz Depot. Aku rasa segala bala lah ada kat situ.
Tgk katalog dia, siap trus leh buat bajet satu rumah. Haha.

*oh.Alhamdulillah juga beli umah kecik2 ni. Seme pun cost saving and within budget. Suka :)

Terima kasih atas komen anda :)

Google+ Followers

INI KISAH PUANSTOBERI Copyright © 2015. Design by MaiGraphicDesign